Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Kampány indul a vízfogyasztás népszerűsítésére

Kampány indul a vízfogyasztás népszerűsítésére

A közlemény szerint a 2020-ban indult, harmadik alkalommal meghirdetett kampány elsődleges célja, hogy minél többen megtapasztalják a rendszeres és bőséges vízfogyasztás, valamint – a szörpök és üdítők fogyasztásának visszaszorításával együtt – a cukorbevitel csökkentésének kedvező élettani hatásait.

Az elegendő mennyiségű víz fogyasztása nem pusztán az izmok és a szív működéséhez, a szellemi és fizikai teljesítőképesség fenntartásához járul hozzá, de javítja a bőr és a haj rugalmasságát, támogatja az emésztést, a betegségek megelőzését és a gyorsabb gyógyulást, segíti továbbá az ideális testsúly elérését és megtartását.

Kiemelték, hogy ha egy hónapon keresztül naponta 1,5 liter cukros üdítő helyett ugyanennyi vizet iszunk meg, majdnem 20 000 kalóriával kevesebbet viszünk be a szervezetünkbe.

Ezért is döntött úgy az OGYÉI, hogy idén nem korlátozza 30 napra és kizárólag az online térre a kihívást, hanem egészen augusztus végéig meghosszabbítja a próbatételt, amelynek keretében többek között flashmobbal, kihelyezett vízivó pontokkal, rendezvényeken tartott előadásokkal várja az érdeklődőket.

 

ogyei.gov.hu

ogyei.gov.hu

 

A kezdeményezéshez a kampány során bármikor, bármennyi időre lehet csatlakozni.

Az Aqua Challenge-ről minden információ megtalálható a kampány időszakában az OGYÉI honlapján és a Facebookon.

 

Kiemelt kép: pexels.com

 

cikk forrása

palyazat